Maggan och Åke köper finkläder
Väninnorna Gitte och Eva röjer runt i varuhuset. Sedan dansar de line-dance på campingen. Stammisarna Maggan och Åke ska köpa finkläder. Åke hatar att köpa kläder men provar en rosa skjorta och en kostym. Morgan går i kyrkan och berättar om sin tro.