Shopparen Åke träffar Lasse Stefanz
Åke köper kläder till kvällens konsert med sina stora idoler, Lasse Stefanz, som han också springer på under sin shopping. Marie från Stockholm ska handla hiphop-kläder och passar på att rappa inne i varuhuset. Morgan och Ola-Conny åker till Liseberg.