Morgan och Ola-Conny planterar en häck
Gentlemannen Lars-Bertil, vars motto är hel och ren, är i Ullared för att handla mer hygienartiklar - och en ny slips. Morgan och Ola-Conny planterar en häck hemma hos Morgan och avslutar med en grill-kväll. Även Kjell grillar och meckar med bilen.