Kampen mot höjdrädslan
Skidskyttedrottningen Helena Ekholm berättar om sina framgångar men även om fiaskot i OS 2010. Klättring står på schemat och några av våra superstars får kämpa rejält med sin höjdrädsla. En fjärde stjärna får lämna tävlingen.