Med livet som insats
Det är dags för deltagarna att visa vad de går för i tyngdlyftning. Världens bästa speedwayförare Tony Rickardsson berättar om sin spännande och många gånger livsfarliga karriär. Superstjärnornas fokus testas i en balansakt.