Romerska ringar och Klüfts karriär
Sju hjältar återstår och turen har kommit till Carolina Klüft att dela med sig av minnen ur sin karriär. Jakten på poängen fortsätter med romerska ringar som får knogarna att vitna. Det gäller att orka mest för att ta sig vidare.