Det gäller att undvika blodbad
Fotbollsikonen Magnus Hedman berättar om sina privata och idrottsliga höjdpunkter och dalar. I sprinttävlingen gäller det att sätta fötterna rätt för att undvika ett blodbad och i elimineringen får ytterligare en stjärna lämna tävlingen.