Staffans snurrstraffar och succéer
Det är dags för dragkamp där det ska avgöras vilka två atleter som hamnar i duell. Handbollsikonen Staffan Olsson lär ut snurrstraffar och delar under middagen med sig av sin fantastiska karriär och både framgångar och besvikelser.