Dags att utse vinnaren
Tre finalister är redo. Den stora stjärnjakten ska avgöra vem som går vidare direkt till final och vilka som måste göra upp om den sista finalplatsen i en duell. Det har blivit dags att utse den slutliga vinnaren i Superstars 2021.