Simsprint och Limpars karriär
Fotbollslegendaren Anders Limpar berättar om sin karriär. Det tävlas i simsprint där en skada sätter käppar i hjulet för en av deltagarna. I en helt ny elimineringstävling ska det avgöras vem som måste lämna Superstars härnäst.