Armgången kräver all styrka
Fem tävlande återstår när det är dags att frambringa all sin styrka i armgång. Alpinstjärnan Maria Pietilä Holmner berättar om sina framgångar, men även vad som låg bakom beslutet att avsluta sin karriär precis innan OS i Pyeongchang.