Bästa sovrummet
Ellys sovrum har en säng och en garderob full med kläder. Patos rum har ett nattduksbord med en lampa. Pocoyos är fullt med leksaker. Alla tre tycker att de har det bästa sovrummet, men vilket är faktiskt bäst?