Ellys nya docka
Ellys nya docka har två armar, två ben och ett huvud. Elly måste iväg på ett ärende så hon lämnar dockan med Pocoyo och Pato. När hon kommer tillbaka är dockan inte som hon lämnade den. Kan de få tillbaka allt som det ska vara?