Pocoyos affär
Pocoyo och Pato har en affär. Elly ringer och beställer en flaska, som Pocoyo lägger i en korg och levererar till henne. Elly ringer igen och beställer en låda och sen en burk. Efter många beställningar har Pocoyo och Pato fått nog.