Kalasdags
Pocoyo, Pato och Elly förbereder ett födelsedagskalas. Fred vill hjälpa till så Pocoyo ber honom att blåsa upp ballonger. Stackars Fred har det svårt, men till slut får han en trevlig överraskning.