Ellys lekstuga
Elly har en lekstuga att leka i. Den har en dörr, ett tak och ett fönster. Men när Pocoyo och Pato leker med henne kollapsar den. Med Ellys hjälp lyckas de sätta ihop den igen, med var sak på sin plats.