Capoeira-dejten övergår i riktig fight
Sara, Emma, Nina och Ida går på capoeira-dejt. Kampkonsten övergår snart till riktig fight. Haidar vill ha Sara, men hur ska han få henne på kroken? Sara får ett bryskt uppvaknande.