Ett brustet hjärta lämnar Brasilien
Alex intresse för Bella irriterar henne. Dags att tala klarspråk med D’Rosso! Pierre vet inte vem han gillar mest – Elin eller Alexandra? Adrian ser bara en tjej. Hans starka känslor för Alexandra försätter honom i en svår och tuff sits.