Alexandra slits mellan två killar
Alexandra har börjat tappa intresset för Adrian. Istället har hon och Elin fått upp ögonen för samma kille. Men Adrian har svårt att släppa sina känslor. Och finns det en chans till romans mellan Alex D’Rosso och Bella?