Nina och Dennis hemlighet
Gruppen får i uppgift att välja två killar och två tjejer som ska grillas. Det blir en kaoskväll och resulterar i att Sara Bolay hälsar vid frukosten att resten av rumskamraterna i lyxvillan är råttor.