Nina, Emma och Dennis i triangeldrama
Nina börjar få upp ögonen för Dennis, men hon avskyr att behöva känna sig som ett andrahandsval. En lugn frukost i solen blir plötslig nattsvart och dyster, när paddan meddelar vem som måste åka hem.