Adde får det hett om öronen
Adrian har ett öga för Alexandra, men hennes nattliga äventyr får honom att tveka. Sara, Bella och Elin skickas på dejt, men möts av fyra drinkar. De tror sig veta vem som är på väg och blir nervösa. Nu kommer någon i huset få det tufft.