Tack för allt, Brasilien!
Julia känner sig sviken. Elin och Bettina får makten att bestämma allas kläder under sista temafesten, men trots ett roligt uppdrag är Elin deppig. Dennis M och Ninas dejt är romantisk tills Nina hamnar öga mot öga med sin största fobi.