Nykomlingen rör upp känslor: "Är done!"
Josephine får i uppdrag att smyga i buskarna när Arvid går på dejt. Spioneriet på honom och en mystisk nykomling leder till både en och annan chockartad insikt. Haidar fortsätter få det hett om öronen.