Björn Ferry & Heidi Andersson
Björn Ferry och Heidi Andersson bor i radhus i Storuman. Det är mycket paret vill förändra och målen är högt satta. Det står klart att Björn och Heidi är långt ifrån lika fokuserade i hemmet som de är som idrottare. Nu krävs samarbete och hårt jobb.