Anna Book
Anna Book bor i en lägenhet i Solna med sin familj. Garderober och förråd svämmar över. Köket håller på att falla samman och elen fungerar inte som den ska. Anders möter en familj helt utan koll på hemmet. För Anna krävs hårt arbete, svett och tårar.