Jessica Andersson
Jessica Andersson bor med sin son Liam i Trollhättan. Jessica har stora planer på vad som ska göras. Men det blir aldrig riktigt rätt. Jessica sprider ut sina saker över tre våningar men har inte någonstans att ta vägen när Liam tar hem sina vänner.