Anders Bagge
Anders Bagge bor på 1100 kvm, med studios, strandtomt och pool. Det låter som ett drömhus, men det mesta visar sig vara slarvigt eller inte ens färdigt. Anders Öfvergård tar sig även an Anders Bagge som måste lära sig ta mer ansvar och initiativ.