Björn Ranelid
Björn Ranelid bor i sitt drömhus på Österlen med sin fru. Men taket läcker in och flera projekt har aldrig blivit slutförda. Om du frågar Björn själv så är hans snickerikunskaper utmärkta. Om du frågar Anders Övfergård blir svaret något helt annat.