Peter Stormare
Peter Stormare och hans bror har en sommarstuga i Arbrå där de växte upp. De har ständigt nya byggplaner men det är mer snack än verkstad. Konstigt, menar Anders Öfvergård, eftersom både Peter och brorsan skryter om hur skickliga de är på att snickra.