Finalavsnittet
I finalavsnittet blir det fullt upp när ett gäng italienska gäster stormar in och tar över restaurangen. Det blir känslosamt när deltagarnas föräldrar kommer på besök och så får vi veta vem Anders har valt ut till att bli restaurangens chef.