Anders blir galen
Nurbo är chef över golvet och Linn basar i köket. Anders tvingas rycka in när det blir fullt krig redan vid frukost. Denice och Melissa tänker lära Anders hur man organiserar bordsserveringen. När det visar sig att ingen kan menyn blir Anders galen.