En person lyser lite extra
Anders hamnar i stort bråk med Melissa och han hotar att slänga ut henne. Denice är chef på golvet och Arshad har svårt att hinna med. Klas havererar vid kassan. Men mitt i kaoset är det en person som lyser lite extra och som också blir anställd.