Sexton aspiranter
Anders Öfvergård kliver in i restaurangbranschen för att med ett gäng oerfarna ungdomar starta och driva en ny restaurang i Stockholm. Anders kallar sexton aspiranter. Tio av dem får följa med till sin nya arbetsplats, där nästa överraskning väntar.