Alla bråkar med alla
Pelle är djupt missnöjd med att han måste stå i disken och Nurbo ryker ihop med Sofia. Snart bråkar alla med alla och det blir fullt kaos i köket. Dramatiken till trots spirar en liten romans mellan två av deltagarna.