Lunch till en skolklass
Snaran dras åt kring Anders Öfvergård och ungdomarna när en skolklass skrikiga 12-åringar beställer lunch på Arga restaurangen. Vegetarianen Denice har svårt när hon ska hantera ostron och så bryter kaos ut när Arshad är chef i köket.