Linn tar över chefsrollen
Melissa blir förbannad på Anders Öfvergård när hon känner sig särbehandlad. Linn tar över chefsrollen efter Pelle. Arshad tvingas ut i serveringen igen och Denice, som är vegetarian, har svårt med kötthanteringen.