Cateringäventyr på seniorboende
Anders Öfvergårds adepter Arshad och Benedikt befinner sig på ett förvirrat cateringäventyr på seniorboende. Melissa får en skarp varning av Anders och blir förbannad. Och så blir en matrecensent serverad kall mat.