Arga restaurangen
I programmet Arga Restaurangen tar Anders Öfvergård hela sitt passionerade driv och kliver in i restaurangbranschen för att tillsammans med tio oerfarna ungdomar starta upp och driva en ny restaurang i centrala Stockholm.