Läckbergs språkkunskap sätts på prov
Erik Jerka Johansson och Emma Molin tar sig an debutanterna Camilla Läckberg och Christina Saliba i ämnen som diamanter och sängvätare. Och hur går det egentligen när stjärnförfattaren Läckbergs språkkunskaper sätts på prov?