Ebbot Lundberg och Hanna Hellquist möter paret Alex och Amanda Schulman i frågesport om allt från Nobelprisvinnare till sextanter. Fredrik Skavlan gör ett exklusivt gästspel och bjuder på kluriga gåtor för deltagarna.