Alexander Kronlund och Åsa Linderborg möter Rickard Olsson och Emma Frans i en tät match om bland annat Helena Bergström och sprit. Stavningsfrågan om en amerikansk barnstjärna får säsongens största skrattfest att brista ut i studion.