Sofia Källgren sjunger om dödsgeografi
Camilla Läckberg och Christina Saliba möter Hanna Hellquist och Ebbot Lundberg i ämnen som fotbollsfrisyrer, sommarstäder och Ola Rapaces mörka pendlande. Sofia Källgren sjunger live i studion som en del av det sprillans nya momentet Dödsgeografi.