Martina Haag och Olof Lundh tar sig an Rickard Olsson och Emma Frans och mäter sina kunskaper om mardrömsåret 2015 och Per Gessles karriär. En känd programledare gör ett exklusivt gästspel i studion och Olof Lundh drabbas av ett nervöst sammanbrott.