Kwak Mun-heum ditahan dan Yeon-su cuma ada 48 jam untuk mendapatkan bukti yang diambil Mun-heum sebagai pendakwa raya. Jeong-hyeon pula tidak pulang ke rumah kerana melarikan diri daripada tuduhan palsu membunuh. Keluarga mula perasan perubahannya.