Yeon-su dilema kerana kejatuhan Myeong-jae boleh memberi manfaat kepada pihak tertentu. Apabila bukti didapati palsu,Yeon-su menetapkan Kim Myeong-jae tidak bersalah. Manakala, Park Du-sik, pembunuh Kim Tae-yeol, menghubungi Jeong-hyeon.