Hyeong-rak merancang menentang pelantikan Yeon-su, dan anak mereka, Seung-gu berada dalam bahaya. Apabila surat daripada mendiang Cha Min-ho tiba untuk Yeon-su, dia meminta Jeong-hyeon untuk memeriksa kandungannya.