Walaupun ini mungkin perangkap, Yeon-su dipaksa untuk menyiasat Kim Myeong-jae. Manakala, Yeong-geol menyeludup masuk ke Pejabat Siasatan Rasuah dan Jeong-hyeon perlu bertindak kerana Hyeong-rak dan Yeong-geol mengawasi pergerakan Yeon-su.