Yeon-su merisikokan jawatan barunya untuk bertanggungjawab ke atas apa yang berlaku. Jeong-hyeon terus membongkar kebenaran "Projek Poket Penuh," tetapi mula mencurigai Yeong-geol. Melihat Yeon-su dalam bahaya, Jeong-hyeon segera membantu.