Hyeong-rak menculik Yeon-su supaya Jeong-hyeon memulangkan tabletnya. Lelaki yang berusaha keras untuk melindungi isteri, keluarga tercinta dan dirinya kini berhadapan dengan ancaman maut. Dapatkah Jeong-hyeon menjadi dirinya sendiri sehingga ke akhirnya?